Page Header Image

 

 HOME

 INTRODUCTION

 CONFERENCE PROBLEM

 CONFERENCE OBJECTIVES

 CONFERENCE AXES

 ABSTRACT SUBMISSION

 CONFERENCE DATES

 

 

 

 

 
         
 
Open Conference Systems

الصفحة الرئيسية

المقدمـــــــــــــــــة

اشكالية الملتقـــــــــــــى

أهداف الملتقـــــــــــــى

محاور الملتقـــــــــــــى

 تقديم الملخصـــــــــــات

تواريخ الملتقـــــــــــــى

Conference Help
User
Notifications
  • View
  • Subscribe / Unsubscribe
Language
Conference Content Search

Conference Information
  • » Overview
  • » Presentations
  • » Registration
  • » Organizers and Partners
  • » Timeline
Browse
  • By Conference
  • By Author
  • By Title
Font Size

  • Home
  • About
  • Log In
  • Account
  • Search
  • Archive
  • ##UFAS1##
Home > The importance of implementing social marketing initiatives in influencing audience behavior > > Presentations and Authors

Presentations and Authors


Last name A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z All
Track:
 
Ø¢ÙØ§Ù‚ التنشيط الجامعي ... نحو التأسيس لمÙهوم Ø§Ù„ØªÙØ§Ø¹Ù„ الديناميكي المستمر بين أقطاب الأسرة الجامعية Perspectives de l'animation universitaire ... vers la fondation d'un concept d'interaction dynamique continue entre les pí´les de la communauté universitaire
MESSAOUD BENSALEM
Le rí´le de l'université dans la promotion de la créativité des territoires
Wassila BOURAS
Un exemple inventif de recherche-action : les récupérateurs-vendeurs de rues en partenariat avec la Maison des Sciences de l'Homme Paris-Nord
Hugues Bazin


https://www.univ-setif.dz/